четверг, 20 декабря 2018 г.

Бувай 2018, на порозі 2019 рік!

Підбиття підсумків року, що от-от закінчиться, - невід'ємний ритуал для мене!
Передивляючись плани на початку 2018 року, я із задоволенням викреслюю те, що здійснилось, а те, що не вийшло - переглядаю і вирішую, чи ще актуальне або вже ні. У подальшому плануванні користуюсь корисними питаннями "Що я хочу?" і "Для чого мені це?". Мабуть, оце друге питання - найголовніше. Я хочу це, бо... Я хочу це тому, що... Мені потрібно уважніше ставитися до своїх бажань - вони блискавично здійснюються і потім я трошки в шоці. Але кого я обманюю - мрії стають планами та покроковими інструкціями, за якими я важко і тяжко працюю, щоб досягти цього. Все відбувається легко після того, як добряче "попашеш".
Про те, що я загадувала і що планувала, можна почитати тут Литва 2018: звіти і плани

Подорожі

Не здійнилось: я хотіла несподівану раптову подорож в іншу країну, типу купити квиток з вечора на ранок або зранку на вечір. Проте з браком часу та цінами на такі квитки, я вирішила поставити на паузу цю ідею. Проте вдалось у меншому масштабі - прокинутись зранку, стрибнути у потяг і провести день у горах.
Не знаю, як там буде далі, але відверто скажу, що наразі успішність/неуспішність мого року вимірюється у подорожах. Цей критерій є дуже мобільним та нестабільним. Можливо, у наступному році він зміниться.
Відвідано нові країни та міста

  1. Зустріли Новий рік у Словаччині в гірський хатинці (грудень-січень);
  2. Побували на двох з семи Канарських островах (Тенеріфе і Фуертовентура), зокрема вулкан Тейде та чудові ліси і пустелі (січень);
  3. Змерзли у Таллінні в Естонії на зимових водоспадах та погрілися ромом (лютий);
  4. Видерлися на вулкан Везувій, побували в Неаполі та Помпеях в Італії (березень);
  5. Погостювала в Запоріжжі, в Україні (квітень);
  6. Попрацювали у Польщі (Соколіки, Юра, Вроцлав) у червні;
  7. Поподорожували в Австрії з льодовою печерою, треккінгом до першої хати на найвищу австрійську гору  Гроскглокнер, Хальштатом, Іннсбруком (липень);
  8. Відвідали Женеву (Швейцарія), пожили в Аості (Італія) та Шамоні (Франція), видерлись на Гран Парадізо і Монблан (липень);
  9. Повешталися Ригою (Латвія) у серпні;
  10. Знову погостювала вдома в Запоріжжі (вересень);
  11. Дістались машиною з Литви до Нордкапу та Лофотенів, проїхали на Північ і навпаки через Латвію, Естонію, Фінляндію, Норвегію, Швецію (вересень);
  12. Поїхала до Турину за програмою Erasmus в Італії 3 місяці (з кінця вересня до кінця грудня);
  13. Побувала в Ізраїлі, зокрема на Мертвому морі, в Єрусалимі, Тель-Авіві, Яфо (грудень);
  14. Загалом жила в Литві дев'ять місяців;
  15. Відсвяткую Новий рік у Румунії та Угорщині (грудень-січень).
Мови

Читаю литовською, пишу, читаю, розмовляю італійською, англійською, російською, українською
Скелелазіння та альпінізм
  1. Вдалося полазити на скелях в Австрії, Фінляндії, Лофотенських островах, Польщі, Італії, Франції, а також на болдерингових каменюках Литви;
  2. Відпрацювала два табори на скелях у Польщі та два табори на скеледромі в Литві;
  3. Покращила свою альптехніку під час сходження на Гран Парадізо і Монблан;
  4. Покращила свою скелелазну техніку на курсах в Турині та скелях Фінале Лігуре, Новалезі, Сузі і т.д.
  5. Знаю, шо можу лізти 6а з нижньою, але треба зібратись з думками
Блог 
Відновила регулярні публікації корисної інформації в блог та соц.мережі, пишу не тільки щоденникові записи, а й важливі  - з приводу волонтерства, стипендій, грантів

Навчання

Навчалась в Литві та Італії. Порівнюючи навчання з Україною, то найбільше мені довподоби система в Литві.
"Хочухи" на 2019 рік

У 2019 році конкретних планів на подорожі у мене нема - як вийде. Бо мій список, куди б я хотіла, - зменшився, треба надихнутись новими країнами, обрати собі нові місця, не дивлячись на популярні маршрути. 

Хочу підтримувати литовську та італійську на рівні, достатньому спілкуватись, читати, писати смс-ки, орієнтуватись у місті та побуті. Хочу закріпити свою англійську тестом IELTS, бо мій TOEFL вже недійсний. Хочу познайомитись з новою мовою.

Хочу дописати і захистити магістерську. Хочу поїхати на стажування Erasmus Traineeships. Я подалась на купку програм та стажувань із шаленим конкурсом - хотілося б пройти на бодай одне.

Хочу розвиватись у двох напрямках: навчальна мобільність та неформальна освіта, а також скелелазіння та альпінізм. Працювати онлайн - в Литві, вдома, будь-де. Працювати в мережі, а жити в реальному житті.

Продовжити сортувати сміття, свідомо споживати, прагнути досягти zero waste балансу в житті. І найголовніше - любити себе. А все так і буде!

0 коммент.:

Отправить комментарий

About Me

Моя фотография
Запорожье, Запорожская обл., Ukraine
Здесь живут путешествия - большие и маленькие, далекие и близкие, прогулки по соседней улице и перелеты на другой край света. Добро пожаловать и вдохновенного чтения!

Popular Posts

Технологии Blogger.

Общее·количество·просмотров·страницы

Blog Archive