среда, 2 декабря 2015 г.

5 безкоштовних англійських клубів Запоріжжя

17 листопада Президент України підписав Указ "Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні". З цією новиною у мене зажевріла надія, що нові гуртки, розмовні клуби та кіноклуби з англійської поповнять ряди вже існуючих - і було б добре, якщо безкоштовно. Я велика прихильниця неформальної освіти ще зі студентських років. Більше того, вважаю освіту впродовж життя однією зі своїх стратегічних цілей. Особливо, якщо вона доступна - безкоштовна, та здобувається у вільний від роботи час. Тому пропоную вам ознайомитись з переліком діючих у Запоріжжі англійських клубів та зустрічей, які є безкоштовними та відкритими для всіх спраглих до знань.
На світлині я по дорозі до знань. Насправді, це підйом на Тахтали-Даг 2365 м в Туреччині
Update: Новые английские клубы в Запорожье
Деякі з них я відвідувала сама, інші - тільки планую відвідати. Я знаю, що у грудні багато хто підсумовує минулий рік та планує наступний. Аби пунктик "вивчити англійську" не залишився у списку не досягнутих цілей, беріть до уваги цю інформацію.
Будь ласка, уточнюйте інформацію про дату та час у групі зустрічі та організаторів.
Отже, почнемо з понеділка. Щопонеділка чимало хто з нас думає почати нове життя. Якщо ідея вдосконалити свою англійську мову спіткала вас саме цього дня, то чудова нагода є.
Speaking club "Together"
День, час і місце зустрічі: щопонеділка, з 18.00 чи з 18.30 і до 20.30 - 21.00. Зупинка "5-лікарня" на вулиці Перемоги
Лінк "Вконтакті" - https://vk.com/club46481635
Мій коментар: Я відвідувала ці зустрічи щопонеділка кілька разів. Для себе особисто відмітила "плюс" у розташуванні клубу - якраз по дорозі від моєї роботи до дому. Рекомендую для тих, хто тільки-но починає свою розмовну практику, або має непоганий пасивний запас слів та теоретичні знання з граматики, але на практику увагу не звертав. У дружній атмосфері з чаєм та смаколиками ви розмовляєте на різні теми, граєте в ігри, слухаєте та задаєте питання гостям - волонтерами з-за кордону чи мандрівникам. Цікаво, що серед постійних учасників є молодь, яка займається волонтерством. Час від часу надається корисна інформація про волонтерські проекти, в яких можна взяти участь, та відповідні відправляючі організації в Україні, від яких можна поїхати на волонтерство.
Якщо ви прогуляли понеділок, то ще не пізно почати вивчати англійську з вівторка. Без відмовок та нарікань.
English Diving Club 
Лінк "Вконтакті" - https://vk.com/dive_eng
День, час і місце зустрічі: щовівторка о 18.00, Запорізька обласна бібліотека для юнацтва - пр. Леніна, 210, зупинка "Бульвар Шевченка"
Мій коментар: В цей дайвінг-клуб з англійської я ніяк не потрапляю в силу двох факторів - пізнього звільнення ввечері з роботи та певної віддаленості від мого міського маршруту. Але все це відмазки. Насправді, шоста вечора на бульварі Шевченка для англійського клубу - це чудовий збіг у часі і просторі для "людини працюючої" - самісінький цент Запоріжжя та ще затишна бібліотека у холодну зимову пору індустріального міста. Як я зрозуміла з опису, на кінозустрічі дивляться фільм англійською та обговорюють певні теми.
Якщо у вас були невідкладні справи у понеділок та вівторок, то у середу ввечері ви точно вільні! Середа - чудова нагода піти на англійську.
Window on America 
Лінк "Вконтакті" - https://vk.com/club58277677
День, час і місце зустрічі: бібліотека Горького, зупинка "Малий ринок", необхідно мати читацький квиток. Щосереди Speaking club/Business Mind о 17.00, щосуботи Movie club - о 14.00
На зустрічі в центрі "Вікно в Америку"
Мій коментар: Я із задоволенням двічі відвідала цей клуб, певна річ, у суботу. На жаль, у будні я не встигаю, хоча бібліотека знаходиться в семи хвилинах пішки від мого будинку і дуже зручно по дорозі з роботи. Центр "Вікно в Америку" діє у багатьох бібліотеках України. У бібліотеці Горького він розташувався на третьому поверсі у відділі літератури іноземною мовою. Спілкування тут було невимушеним і жвавим. У перший раз я була на зустрічі з гостем із Каліфорнії. Наступного разу мені пощастило потрапили на спікінг з носієм мови з Техасу.
Четвер - це майже п*ятниця. А ще - чергова можливість вдосконалити свою англійську.
English Town
Лінк "Вконтакті" - https://vk.com/englishtownactivez
День, час і місце зустрічі: щочетверга о 19.00 в обласному центрі молоді, площа Фестивальна
Мій коментар: це черговий клуб, де я тільки планую побувати. Розташувався він зручно в обласному центрі молоді та є одним із проектів громадську руху "Актив-Z". Як видно з анонсів, на зустрічах спілкуються на актульні теми та переглядають фільми англійською. Must visit in my list!
У п'ятницю я не знайшла жодного анлійського клубу в Запоріжжі. Тому можна відпочити:)
У суботу ми можете піти на вже знайому зустріч в бібліотеці Горького о 14.00 від центру "Вікно в Америку". Після його закінчення на вас чекатиме...
English Speaking Meet Up
Лінк "Вконтакті" - https://vk.com/english_meetup
День, час і місце зустрічі: щосуботи, час та місце проведення може змінюватись, вартість 30 грн
Мій коментар: Якось влітку я побувала на цьому спікінгу, що проходив тоді в антикафе "Бочка меду". Тоді мені здалося, що туди варто іти все ж таки з потужною базою, але навіть якщо ви тільки починаєте свою практику - ця зустріч теж добре підійде для цих цілей. Мені запам*яталось, як ми спілкувались на тему подорожей та грали у гру щось на зразок нашого "крокодилу".
У неділю на вас чекає...
Regular Speaking Meeting or English Speaking Club 
Лінк "Вконтакті" - https://vk.com/event108459681
День, час і місце зустрічі: може змінюватись
Мій коментар: ще не так давно ця компанія збиралась щосуботи в ТРЦ "Аврора", тепер - міняє своє місце дислокації. Це, мабуть, перший спікінг, на який я пішла ще у березні, і з того моменту час від часу відвідую. Як на мою думку, в учасників спікінгу високий рівень володіння мовою, і це дуже мотивує. Вони збираються не тільки для англійської, але й проводять різноманітні зустрічі на природі та в цікавих місцях Запоріжжя, подекуди із гостями з інших країни. Рекомендую. Дуже.
...
Тепер у вас майже немає відмазок для вивчення англійської. Це такий собі постійни процес, адже мова розвивається та змінюється щодня і лише у постійній практиці ви зможете підтримувати її на високому рівні.
Якщо у вас є побажання та зауваження до мого списку, я буду вдячна за підказки.
Якщо ви знаєте ще якісь інші безкоштовні або недорогі спікінги для вдосконалення навичок спілкування англійською - також пишіть.
Є пропозиця зробити такий довідник і для інших мов у Запоріжжі.
П.С. Мені дуже закортіло написати цей пост українською, тому що мені її не вистачає у реальному житті.
Если вы ищите где подтянуть или усовершенствовать английский в Запорожье бесплатно, то попали по адресу. Это пост как раз о том, где найти бесплатные разговорные клубы в Запорожье на английском. Возможно, скоро появятся посты и про бесплатные спикинг клабы для других языков. Я не буду в сотый раз напоминать, что ежедневно узнавать что-то новое - неимоверно круто! Поэтому просто приходите на бесплатные английские разговорные клубы в Запорожье и сами в этом убедитесь.

0 коммент.:

Отправить комментарий

About Me

Моя фотография
Запорожье, Запорожская обл., Ukraine
Здесь живут путешествия - большие и маленькие, далекие и близкие, прогулки по соседней улице и перелеты на другой край света. Добро пожаловать и вдохновенного чтения!

Popular Posts

Технологии Blogger.

Общее·количество·просмотров·страницы

Blog Archive